Opgelost door Tonzon: De helft van de bestelling ontvangen, ontbrekende niet nageleverd (wel vooraf betalen)

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 635575
Gebruiker
A.E. van Doorn
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De helft van de bestelling is geleverd, wel de radiatorfolie, maar niet de magneten. Ondertussen 3x een toezegging dat de magneten vandaag nog worden opgestuurd. Ook op de mails wordt niet gereageerd. Je moet wel vooraf betalen en het is geen aanrader omdat te doen dus.

Gewenste oplossing

Het naleveren van de niet opgestuurde producten en mail netjes beantwoorden.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Tonzon
    Datum
    Goedemorgen, hartelijk bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u maar de helft van uw bestelling had gekregen. Onze excuses voor het ongemak. Ik heb gelukkig van mijn collega van de productie begrepen dat zij hiervan op de hoogte waren en dat gisteren de magneetjes naar u toe zijn gestuurd. Helaas kunnen wij geen mails vinden over de situatie. Had u gemaild naar info@tonzon.nl of naar klantenservice@tonzon.nl ? Misschien is er iets misgegaan tijdens het mailen? Wij helpen namelijk graag en willen dat onze klanten de beste ervaring hebben.
    Hopelijk heeft u alsnog veel plezier van onze producten. Wij wensen u een fijne dag!
    Mochten er meer vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op door te bellen naar 0534332391 of te mailen naar info@tonzon.nl of klantenservice@tonzon.nl .
  2. Auteur
    A.E. van Doorn
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Tonzon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen