Klacht Tonzon: Sinds de Tonkin vloerisolatie heb ik last van optrekkend vocht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522294
Gebruiker
E.J. Boerma
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht: na het aanbrengen van hetTonzon vloerisolatiesysteem heb ik last van optrekkend vocht in de buitenmuren. Tonzon wijst de klacht af. Het probleem wordt niet opgelost.

De oplossing

Ik wil dat Tonzon het probleem oplost.

3 reacties

  1. Auteur
    E.J. Boerma
    Datum
    Geen reactie, dat verbaast mij niet . Het bedrijf heeft de klacht tot op heden niet serieus genomen terwijl het water in de kruipruimte aan de buizen hangt.
  2. Auteur
    Tonzon
    Datum
    Beste [tekst verwijderd door moderator], ten eerste dank voor uw bericht. Erg spijtig om te lezen dat u water in de kruipruimte heeft en dat er nog geen reactie is geweest op uw klacht. Er is tot heden helaas geen reactie geweest omdat de persoon die normaal gesproken op klachtenkompas zit al een periode wegens omstandigheden niet werkzaam is. Wij zijn altijd bereikbaar via info@tonzon.nl of via 0534332391. Wij helpen graag. U heeft 10 jaar garantie. Wij komen graag in contact met u om desbetreffend probleem op te lossen. Uw klacht is doorgezet naar mijn collega en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team TONZON - Enschede
  3. Auteur
    Tonzon
    Datum
    Beste [Tekst verwijderd door moderator], ik heb begrepen van mijn collega van de planning dat er wel contact met u is opgenomen en dat er een afspraak is ingepland met onze installateur om een inspectie uit te voeren van uw kruipruimte op 30 april aanstaande. Fijn dat er een afspraak is ingepland in overleg met u, zodat zo snel mogelijk het probleem opgelost kan worden. Voor vragen neem gerust contact met ons op via de eerder genoemde contactgegevens. Wij wensen u een fijne namiddag. Met vriendelijke groet, Team TONZON - Enschede

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.J. Boerma
Datum
Uiteindelijke oplossing
Helaas heeft Tonzon nog geen actie ondernomen. Dat past in het beleid van het bedrijf als ik de andere klachten lees. Tonzon heeft contact opgenomen en een afspraak gemaakt. Daarmee is de klacht nog niet opgelost. Ik wacht de uitkomst af
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tonzon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen