Klacht Tonzon: Tonzon vloerisolatie is een fiasco.

Klachtnummer
# 251342
Gebruiker
Huisman
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Tonzonvloerisolatie heeft bij ons geen enkele kuub gasbesparing geleverd.
Ons jaarverbruik van gas in het jaar voor en na het plaatsen van de isolatie was gelijk. Deze beide jaren waren toevallig goed vergelijkbaar (milde winters, evenveel logees, ziekteperiodes, vakantietijd etc).
De tonsonadviseur schatte hier in huis in dat we een aanzienlijke gasbesparing mochten verwachten. Dit ondanks het feit dat onze vloer al behoorlijk goed geïsoleerd was.
We hebben ook niet meer comfort ondervonden.
De isolatie is wel correct aangebracht. Tonzon reageert niet op onze klacht.

De oplossing

Redelijk voorstel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Tonzon is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

5 reacties

  1. Auteur
    Huisman
    Datum
    Tonzon weigert nog steeds te reageren.
  2. Auteur
    Huisman
    Datum
    Tonzon weigert nog steeds te reageren
  3. Auteur
    Huisman
    Datum
  4. Auteur
    Huisman
    Datum
    Tonzon geeft nog steeds geen reaktie.
    Ook ons bezoek klaagt over koude voeten.
  5. Auteur
    Huisman
    Datum
    Tonzon reageert nu wel, maar niet zodanig dat een oplossing in zicht komt.

Ook een klacht indienen over Tonzon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen