Klacht Tonzon: Vloerisolatie Tonzon beschadigd de bovenliggende Parketvloer ernstig.

tidebruin

In oktober 2012 hebben wij de kruipruimte onder onze woonkamervloer laten isoleren met Tonzon isolatie.
In de loop van de winter blijkt dat steeds meer plankjes los kwamen te liggen, kieren gingen vertonen of bol gingen staan.
Via de aannemer liet Ton Willems van Tonzon weten dat: Tonzon werkt en hout ook.
Op de verzoeken aan Tonzon om de situatie in ons huis te komen bekijken en te onderzoeken, gaat de hr. Willemsen niet in.
Na de zeer zachte winter van 2013/2014 is de vloer weer schots en scheef getrokken.
Weer met dezelfde afwijzende antwoorden besluiten we in oktober 2014 Tonzon aansprakelijk te stellen voor de schade door aan het parket, ondersteund door de bevindingen van een gerenommeerd parketbedrijf.
Op onze reactie een aansprakelijkheid stelling van 16 december krijgen wij tot nu toe geen reactie meer
Vooraf zijn we niet geïnformeerd dat een meer dan 50 jaar oude parketvloer dusdanig zou kunnen gaan werken.

Wij verwachten dat de heer Willems de aansprakelijkheid aanvaard en de kosten van het herstel van het parket vergoed.

Tonzon is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

tidebruin
    Tonzon werkt niet mee aan het oplossen van klachten en is niet aangesloten bij een geschillencommissie. In alle reclame wordt gezegd dat Tonzon werkt, maar alleen om haar product aan te prijzen, niet om de klant vooraf te informeren over de risico's. Als er aantoonbare gevolgschade is laat de heer Willemsen de klant in de kou staan. Jammer voor ons dat na 50 jaar het parket ineens werkt. Reageren en samen met de klant de aansprakelijkheid uitzoeken, nee hoor. Dan is het ijzig stil bij Tonzon.

tidebruin

Ook een klacht indienen over Tonzon?