Opgelost door Too Good To Go: Geen bevestiging ontvangen door foutieve afhandeling ng

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 616444
Gebruiker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

2 dagen achter elkaar deze betalings fout. Na 10minuten wachten.. uit deze misère te komen MOET je annuleren.. wel van mijn rekening afgeschreven.. maar geen bevestiging..

Gewenste oplossing

Oplossen...en geld routeneren !!
Geboden oplossing
Geld geroutineerd..dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Too Good To Go hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Too Good To Go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen