Klacht Too Good To Go: geen box in de app en bedrag wel afgeschreven

Klachtnummer
# 545433
Gebruiker
Michiel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste lezer,
Een groente en fruitbox besteld (voor dinsdag 13 juli)bij Lidl bovenkarspel betaald en 2,99 afgeschreven van de rekening om 19.15 uur op maandag 12 juli 2021.
Geen melding in de app dat ik mijn box kan ophalen en ook geen emailbevestiging dat er betaald is.
Dit is nog nooit gebeurd.
Mocht er geen box meer zijn/kunnen ophalen graag geld terug op de rekening.
Met vriendelijke groet,

Een veel gebruikte to good to go persoon.

Gewenste oplossing

Graag geld terug gestord op de rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Too Good To Go hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Too Good To Go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen