Klacht Too Good To Go: Geld kwijt en geen reactie...

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 503509
Gebruiker
RJC Leemans
Datum
0 reacties

Details

Klacht

2 weken gelden op vrijdag 2 boxen besteld bij Qarc in Bladel a €4,99 dus totaal €10,-, zaterdag ophalen tussen 11.00 en 11.10u wat sowieso heel kort is en door wat problemen met het verkeer de boxen gemist. Wat blijkt, je bent gewoon je €10.00 kwijt. Al tientallen keren een box bij Too Good To Go besteld zonder problemen en je komt 1 x te laat en je bent meteen je geld kwijt, schande!

Gewenste oplossing

Mijn geld terug, ik heb immers voor 2 pakketten betaald of alsnog de bestelde pakketten leveren
Geboden oplossing
Geen reactie van Too Good To Go, triest maar dat laat ook het ware gezicht van deze organisatie zien, ik hoor ook steeds meer negatieve reacties van andere gedupeerden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Too Good To Go hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Too Good To Go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen