Wij vinden dat Too Good To Go hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Too Good To Go: Mijn geld terug na annulering pakket
Details
Klacht
Op 29 maart annuleerde ik een bestelling bij Boon’s Pitstop. Tot op heden heb ik het bedrag van de geannuleerde bestelling niet teruggestort gekregen. Toen ik hierover contact opnam met de helpdesk kreeg ik plaats van hulp een verklaring dat het geld technisch gezien niet afgeschreven is maar gereserveerd. Verder kreeg ik het advies om tot het einde van de maand te wachten. Dit is onzin. Van een bestelling die ik later die week geannuleerd had ik heb ik al wel mijn geld terug, er is gewoon iets misgegaan. Dat kan gebeuren, maar help mensen gewoon in plaats van ze af te wimpelen. Ik heb dit ook aan de helpdesk gemaild maar hier geen antwoord op gekregen.
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug. Ook zou ik het prettig vinden als de helpdesk klanten daadwerkelijk helpt in plaats van ze af te schepen met standaard zinnen als ‘we hopen dat je eten blijft redden’. Want waarom zouden mensen die niet fatsoenlijk geholpen worden willen doorgaan met Toogoodtogo?Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.