Klacht Too Good To Go: Niet levering en terugbetaling

Klachtnummer
# 603275
Gebruiker
Guy M
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb tweemaal een bestelling geplaatst ,betaald maar niets ontvangen.
Heb dit reeds 5 maal gemeld maar krijg een standaard antwoord met belofte dat men zal terugstorten na 1√° 2 dagen.
Na 14 dagen wacht ik nog steeds op deze betaling!
Mvg
Guy Maes

Gewenste oplossing

Haar belofte van terugbetaling nakomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Too Good To Go hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Too Good To Go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen