Wij vinden dat Too Good To Go hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Too Good To Go: Niet teruggeboekt bedrag
Details
Klacht
Ik heb op 6 augustus een betaling gedaan van 4,99 voor de hema, echter is dit door de Hema geanuleerd. Dit bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening alleen nooit teruggestort. Heb hier al meerdere mails over geschreven . Nu heb ik de ing gebeld en er is wel 4,99 afgeschreven, maar nooit teruggestort. Graag zie ik het bedrag van 4,99 teruggestort krijgen op mijn rekening.Mijn rek nr is: nl 61 ingb 0003352018.
Groet,
J. h Giesekam
Gewenste oplossing
Graag het bedrag teruggestort krijgen van 4,99Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.