Klacht Too Good To Go: Niet teruggeboekt bedrag

Klachtnummer
# 614854
Gebruiker
Ria G
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 6 augustus een betaling gedaan van 4,99 voor de hema, echter is dit door de Hema geanuleerd. Dit bedrag is wel afgeschreven van mijn rekening alleen nooit teruggestort. Heb hier al meerdere mails over geschreven . Nu heb ik de ing gebeld en er is wel 4,99 afgeschreven, maar nooit teruggestort. Graag zie ik het bedrag van 4,99 teruggestort krijgen op mijn rekening.
Mijn rek nr is: nl 61 ingb 0003352018.

Groet,

J. h Giesekam

Gewenste oplossing

Graag het bedrag teruggestort krijgen van 4,99

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Too Good To Go hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Too Good To Go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen