Opgelost door Too Good To Go: Wel betaald geen box ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 550671
Gebruiker
S.H. Scheper
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 13-8-2021 om 17.30 uur gebruik gemaakt van het aanbod van bakker Prins in Appingedam
Het bedrag ad 4.99 is betaald. Echter kreeg een melding dat er iets mis was gegaan met als resultaat dat ik geen bevestiging van mijn betaling kreeg en kon ik niet aantonen bij de bakker dat ik gebruik had gemaakt van hun aanbieding


Gewenste oplossing

Hoe krijg ik mijn geld terug
Geboden oplossing
Heb mijn geld op 16-8-2021 terug ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Too Good To Go hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Too Good To Go?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen