Klacht Toolmax: Geen reactie via telefoon of email

E.J.F. Hoogkamer

Slangenwagen van Gardena besteld. Keurig geleverd.
Maar bij die hele grote slangenwagen zat een slangkoppeling die beschadigd is. Men beloofd bij Toolmax dat het streven er is binnen 1 dag te antwoorden. Helaas onze email van 20 april is niet correct beantwoord. Wij hoeven geen nieuwe slangenwagen. Veel verzendkosten voor het bedrijf en het enige is een slangkoppeling die niet goed is.
Onze mail was voorzien van de bestelbon met ordernummer en foto's van het beschadigde.
Maandag gerappeleerd aan onze mail van april. We krijgen een standaard mail terug hoe te retourneren.
In onze ogen volslagen belachelijk een slangkoppeling toesturen is voor iedereen het goedkoopste en snelste.
Maandag op de mail van Toolmax vriendelijk gereageerd, dat ze het waarschijnlijk niet begrepen hebben. Tot nu toe geen antwoord.
Klantenservice bellen heeft geen nut, want je wordt er na een tijdje gewoon uitgegooid omdat het zo druk is.
Advies: Bestel NIET bij Toolmax, want de service is prut,

Gewoon een slangkoppeling sturen die goed is. Kan waarschijnlijk zo door de brievenbus.

Wij vinden dat Toolmax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Toolmax?