Klacht Toolmax: Ik heb besteld en betaald, maar krijg de bestelde product niet en het bedrijf is niet bereikbaar. Ik

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 435109
Gebruiker
AH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb besteld en betaald, maar krijg de bestelde product niet en het bedrijf is niet bereikbaar.
Ik wil de order annuleren en mijn geld terug.

De oplossing

Mijn betaling terug storten, reageren op mijn mails!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toolmax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heeft in de plaats goederen geleverd
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Toolmax?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen