Klacht Toolmax: Komt bestelde en betaalde levering niet na

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 522293
Gebruiker
Bert V.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

9 Februari een Makita dhr242z accu boorhamer , ( met gratis accu actie)
en een breekijzer. Betaald en deze zou volgens de site : snel leverbaar, levertijd 1 - 3 werkdagen misleiding alom. 18 februari gemaild met Toolmax , geen reactie op ontvangen

De oplossing

Woensdag 24 februari de producten ontvangen hebben of het geld retouneren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toolmax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bert V.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing geboden, ik voel me misleid en bestolen door Toolmax. Toolmax beroept zich op het afhankelijk zijn van de te leveren partij. Op hun site staat toch daadwerkelijk levertijd 1 á 3 werkdagen. Het begint steeds meer te lijken op een dropshippings firma. Het is nu de 24e Februari, nog geen mail of track tracé . Wat n bagger firma, dat zoiets mag plaatsvinden, ze reageren niet eens op een mail. Geen firma die Toolmax die openheid van zaken geeft, bezint eer ge met een bestelling op deze site begint.😠
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Toolmax?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen