Klacht Toolmax: slechte communicatie en afspraken niet nakomen

Klachtnummer
# 442864
Gebruiker
Gé Wijnands
Datum
0 reacties

Details

De klacht

tot 3x een mail gestuurd met onderstaande strekking, ze reageren gewoon niet!
Bagger bedrijf!
Ik heb tot tweemaal toe u een e-mail gestuurd m.b.t. Bestelnummer XXXXX-XXXXX; Referentie Toolmax.nl #XXXXXXX.
Op 23 april 2020 heb ik deze tuinslang besteld op basis van wat u op website vermelde: Levertijd snel 2 – 5 werkdagen
Per e-mail heeft u mij geïnformeerd dat het iets langer gaat duren, nl 4 – 7 werkdagen en geven jullie verwachten de bestelling in week 19 te versturen.

De 7 werkdagen zijn inmiddels ruim verstreken en week 19 loopt ook al naar zijn einde.

Mocht tot 2x ook geen reactie op mijn mails van u ontvangen hetgeen ik u zeer kwalijk neem!
In beide mails heb ik u verzocht mij het bedrag terug te storten indien u de levering (termijn) niet waar kan maken.

Ik verzoek u vriendelijk, doch dringend, mij uiterlijk vandaag te informeren omtrent de status van de levering.

en weer geen reactie

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toolmax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toolmax?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen