Klacht Toolnation.nl: Misleiding, bedrog, dwaling en/of zelfs oplichting(Strafbaar feit?)

Naat1978

Ik heb 3 accuboormachines in 3 x besteld, 3 exact dezelfde facturen en ook de bijbehorende EAN nummers en artikelnummers zijn goed. (Op de site staat de advertentie met fouten, dus heb ik 1st onderzoek verricht bij onder andere de leverancier en toen eentje besteld, goede ontvangen, dus een 2de en daarna de 3de bestelling.) Nu krijg ik de 3de bestelling een geheel ander type, (met ander EAN- en artikelnummer) wel hetzelfde model maar een eenvoudiger type. De conversatie wat ik heb gehad is echt hilarisch, meneer het model wat u denkt te krijgen bestaat niet, meneer u moet naar de afbeelding kijken, meneer het zijn exact dezelfde machines, meneer u heeft geluk gehad, wat u heeft ontvangen is niet goed, het laatste wel etc etc, echt hilarisch. Het is een kinderlijk welles nietes spelletje geworden, alle argumenten worden gewoon van tafel gegooid met de meest niet relevante voorbeelden. Ze zijn nergens bij aangesloten, niet bij Webwinkelkeur, Qshops of zelfs de geschillencommissie!

Wees sportief en los je geschil op, nee een hoop leugens en onzin om je maar af te wimpelen, pas je website aan want je maakt het mooier dan dat het is, pure misleiding. Het juiste model is gewoon leverbaar, zie andere advertenties, lever hem dan ook gewoon.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?