Klacht Toolstunt: Ontevreden over product

Klachtnummer
# 47022
Gebruiker
J@N
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben ontevreden over het geleverde product en wil dit retourneren. Bij de levering zat geen retourformulier. Via support@toolstunt.com op 2-1-2014 de ontevredenheid gemeld en gevraagd wat de werkwijze was van de retourzending: Geen reactie.

Via info@toolstunt.com eenzelfde bericht gestuurd op 5-1-2014: Geen reactie

Via de website van toolstunt een contactformulier ingevuld: Geen reactie.

Via info@timestunt.com (staat onder de bijlage die meegestuurd was) bericht verstuurd: onbezorgbaar ivm niet bestaan e-mailadres.
Op 10-01-2014 via support@toolstunt.com een uitgebreide klacht verstuurd met de vraag hoe te handelen en hoe ik mijn geld terug krijg: Geen reactie.

Telefonisch zijn ze niet te benaderen. Rest mij nioets anders dan mij tot externen te wenden in de hoop dat U wat voor mij kan betekenen.

BVD. m.vr.gr. Jan de Jong

De oplossing

Ik zou wil de decoupeerzaag retour sturen en mijn geld terug ontvangen.
Van Toolstunt zou ik graag horen waar ze het artikel willen ontvangen en wanneer ze mijn geld terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toolstunt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties