Opgelost door Top Bikes: geen enkele fatsoenlijke reactie over mogelijke levertijd besteld product

angry Opgelost
Matangelo

bestelling gedaan via hun webshop op 02-04-2020 voor rollertrainer ter waarde van meer dan 300,00 euro, en wat gebeurt er vervolgens ?.
Helemaal niets! Na meerdere navragen door mij telefonisch heb ik hen meerdere keren via e-mail benaderd, heb een bel-mij-terug-opdracht geplaatst via hun eigen website, en wat gebeurt er tot op heden 30-04-2020?. Nog steeds niets!.
Dit is respectloos en klantonvriendelijk te noemen, dat door de corona crisis de levertijden uitlopen vind ik begrijpelijk, maar een klant volledig negeren valt niet goed te praten.

contact met mij opnemen en een leverdatum noemen voor het bestelde product, zodat ik kan overwegen om de koop te annuleren en elders het product te bestellen

Matangelo
    In de tussentijd is al meer dan een maand om, na mijn geplaatste bestelling van de rollertrainer bij Top Bikes, op mijn plaatsing van deze onfortuinlijke gang van zaken op dit online platform ook nog een enkele reactie. Ik ben ook niet telefonisch benaderd door Top Bikes om tot een redelijke oplossing te komen, erg jammer.
    Matangelo
    Op 07-05-2020 heb ik een aangetekende brief gestuurd naar Top Bikes, waarin ik hen laat weten mijn aankoopovereenkomst te ontbinden en het aankoopbedrag van 323,95 euro, zo spoedig mogelijk op mijn bankrekening overgemaakt wil zien. Ik ben benieuwd naar de reactie, aangezien Top Bikes sinds de klacht hier geplaatst op 30 april, ook nog niet heeft gereageerd op dit online platform.
    Wordt vervolgd!
    Matangelo
    Tot op heden 14-05-2020 is er, nog schriftelijk, nog telefonisch, nog op dit online platform gereageerd op mijn klacht, door Top Bikes.
    Ook op mijn aangetekende brief geen enkele reactie naar mijn kant toe.
    Behalve op 12-05-2020 het overmaken van het aankoopbedrag van 323,95 euro.
    Vreemd, erg vreemd,wat communicatie naar klanten toe betreft, is er volgens mij nog veel verbetering mogelijk!?.
    Ik ga de rollentrainer nu bestellen waar men wel met klanten kan communiceren.

Matangelo
De klacht is maar gedeeltelijk opgelost, ik heb na lange tijd eindelijk mijn geld terug, maar het contact zoeken met mij, de klant, is nooit gebeurd. En het bestelde product of het noemen van een mogelijke levertijd was vreemd genoeg niet te realiseren. Erg vreemde gang van zaken.

Ook een klacht indienen over Top Bikes?