Opgelost door Top Bikes: geen enkele fatsoenlijke reactie over mogelijke levertijd besteld product
Details
De klacht
bestelling gedaan via hun webshop op 02-04-2020 voor rollertrainer ter waarde van meer dan 300,00 euro, en wat gebeurt er vervolgens ?.Helemaal niets! Na meerdere navragen door mij telefonisch heb ik hen meerdere keren via e-mail benaderd, heb een bel-mij-terug-opdracht geplaatst via hun eigen website, en wat gebeurt er tot op heden 30-04-2020?. Nog steeds niets!.
Dit is respectloos en klantonvriendelijk te noemen, dat door de corona crisis de levertijden uitlopen vind ik begrijpelijk, maar een klant volledig negeren valt niet goed te praten.
De oplossing
contact met mij opnemen en een leverdatum noemen voor het bestelde product, zodat ik kan overwegen om de koop te annuleren en elders het product te bestellenUiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.