Klacht Top-canvasfoto: Bestelling niet geleverd volgens leveringsvoorwaarden: contact met klantendienst onmogelijk

Klachtnummer
# 285048
Gebruiker
ObscurArt
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 5 dec 3 dibonds als professionele fotograaf besteld voor klanten (kerstgeschenken) Onmiddellijk betaald en betaalbevestiging gekregen. Levertermijn inmiddels overschreden en geen contact met bedrijf mogelijk om orderstatus te checken, noch via mail, noch telefonisch, noch via Facebook. Klant annuleerde ondertussen de bestelling. Zou Graag in contact treden met top-canvasfoto en compensatievoorstel ontvangen.

Mvg
Cindy Ramon
Fotograaf ObscurArt
0032-479 827833

Gewenste oplossing

Teruggave van volledige betaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Top-canvasfoto hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Top-canvasfoto?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen