Klacht Top DakTechniek: dakrenovatie

Hans Oude Holtkamp

We hadden een lekke overkapping en onze overige daken waar ook al 22 jaar oud. Toen hebben we gereageerd op een advertentie van Top Bouw & Daktechniek. Het verhaal van hem klonk goed en professioneel, maar tijdens de werkzaamheden ging er van alles mis. Ze hadden geen gereedschap en schoven het grind van de ene naar de andere kant. Later heb ik begrepen dat dit helemaal fout is. Enfin, daarna moest er een loodrand aangebracht worden, wat zeer klunzig is gedaan. Na de eerste regenbui was alles wat voorheen dicht was lek. Twee keer is hij gekomen om de boel te repareren, wat niet gelukt is. Afgelopen vrijdag 21 augustus heb ik weer contact met hem gehad en daarin zei hij dat hij iemand van de 24/7 dienst zou sturen. Niemand gezien. Ik heb er een ervaren dakdekker bij gehaald en die schrok wezenloos. Wat een puinhoop, die mij nu een vermogen kost om het te repareren.

Wil mijn geld terug wat lastig zal worden daar er meer mensen zijn die opgelicht zijn

Wij vinden dat Top DakTechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Top DakTechniek?