Klacht Top Diervoeders: Geen "snelle levering" en geen reactie klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 183782
Gebruiker
mevr Siem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Topdiervoeders belooft "snelle levering", maar na een week wacht ik nog steeds op levering van 4 kilo gepelde pinda's voor vogels.
De klantenservice reageert ook helemaal niet...
Inmiddels heb ik het vandaag bij een andere webwinkel besteld en dat wordt morgen geleverd.

De oplossing

S.V.P. de bestelling annuleren en het bedrag terugstorten. Dank voor uw medewerking.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Top Diervoeders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Het produkt is na ruim 2 weken alsnog geleverd. Moest er wel een hoop moeite voor doen. De communicatie laat ruimte voor verbetering. De reden dat het zo moeizaam gaat is een raadsel. Veel succes gewenst, maar ik bestel hier nooit meer...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Top Diervoeders?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen