Klacht Top-Fotoalbum.com: ontbreken letters op voorkaft en rug, wel ruim binnen de lijnen gebleven voor het snijden.

# 199934
cora

25 nov. 2016 album ontvangen, blijkt er letters op de voorkaft en rugkant te ontbreken. ben duidelijk ruim tussen de lijnen gebleven voor snijden, omvouwen. gelijk mail gestuurd. maandag 28 november gebeld, krijg niet de persoon aan de lijn die er over gaat, druk druk, maar stuur ook nog foto's na, gelijk gedaan..... vrijdags nog geen antwoord, zondag 4 dec mail gestuurd. vanaf 6 dec. dagelijks gebeld. na meer dan 30 min. in de wacht, maar opgehangen, je komt er niet door.... volgens mij nemen e niet op. wel op mail 5 december antwoord gekregen dat ik binnen maximaal 3 dagen antwoord krijg... nog steeds niets ontvangen en het is al de 9e....
in het najaar ook album besteld heeft 5 weken geduurd ipv 1 week en telkens ander antwoord en nooit fatsoenlijk te woord gestaan. ik heb al vele albums besteld (veel bruidsalbums voor klanten en prive-abums ). is dit mijn dank voor al die afnamen...... ik ga nu maar een andere leverancier zoeken..

nieuw album waar wel de tekst in het geheel opstaat !

Wij vinden dat Top-Fotoalbum.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Top-Fotoalbum.com?