Klacht Top-Fotoalbum.com: Teleurstelling

Klachtnummer
# 290925
Gebruiker
Kim-Blond
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deden vroeger altijd onze boeken bestellen, super kwaliteit. Laatste bestelling is niet goed gegaan, hebben zelf contact gezocht na te lang wachten op onze bestelling. Kregen uiteindelijk een mail dat ze brand hadden gehad en dat ons geld terug zouden storten... zijn nu 2 maanden en 10 e-mails verder en nog steeds ons geld niet retour of een foto album gezien. Bellen heeft geen zin nemen niet op.

De oplossing

Fotoalbum ontvangen waar we recht op hebben of ons geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Top-Fotoalbum.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Top-Fotoalbum.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen