Klacht Top-Fotoalbum.com: Top-fotoalbum komt hun (leverings)verplichtingen niet na en communicatie hierover lijkt niet mogelij

P.D. Gorter

Op 8 augustus 2017 hen ik twee fotoalbums geüpload. Op de site van top-fotoalbum staat dat de levering 3 tot 10 werkdagen duurt. Op 24 augustus 2017 heb ik een mail gestuurd wat de status van de bestelling was. De volgende dag kreeg ik een mail terug dat vanwege technische problemen de productie vertraging had opgelopen, maar dat de verwachting was dat de productie de daaropvolgende week zou worden hervat. Ik heb daarna een aantal keren gebeld, maar na een paar keer over te zijn gegaan hoorde ik een klik en verder niets meer. Telefonisch niet te bereiken. 9 september heb ik weer een mail gestuurd met daarin dat ik tot het einde van week 37 top-fotoalbum de gelegenheid geef om de albums te leveren en anders het betaalde bedrag, ruim € 77 teruggestort wil hebben. Op deze mail kreeg ik geen reactie. 14 september 2017 heb ik via de website een mail ingestuurd, waarop ik de volgende dag antwoord kreeg. Het antwoord luidde dat er binnen uiterlijk drie werkdagen een antwoord mag worden verwacht. Het is inmiddels 23 september 2017 en tot nu toe nog niets gehoord. In het verleden was de service en levering veel beter dan nu het geval is.

Pieter Gorter

Het heeft nu zo lang geduurd dat ik mijn geld terug wil.

Wij vinden dat Top-Fotoalbum.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!