Klacht Top keukens Lisse: Opbollen fineer

Van der Aar

In augustus 2006 is onze keuken geplaatst, in 2011 viel ons op dat het fineer van een deurtje plaatselijk bol stond, het werd alsmaar erger.
In 2012 begon het fineer van deurtje 2 te bollen.
Wat opviel is dat er geen beschadigingen waren en dat het ook niet vanaf een rand begon, er ontstaat spontaan een blaas. In 2012 gebeld naar Top Keukens, zij gaven aan dat de deurtjes te nat waren geweest omdat het deurtje op de vaatwasser en de koelkast zaten, wij stelde de vraag of het fineer dan vanuit het midden gaat opbollen als een blaas en of de panelen dan wel geschikt zijn voor een keuken. Er werd omheen gepraat, we hebben onze teleurstelling uitgesproken en er werd ons een coulance regeling aangeboden. We hebben aangegeven teleurgesteld te zijn en ook geen vertrouwen te hebben in de overige deurpaneeltjes. Dat bleek terecht, we hebben nu 2 andere deurtjes waarvan het fineer opbolt. We hebben weer gebeld, ze komen met dezelfde argumenten, ze bellen ook niet terug. Top??????????

Vergoeding

Wij vinden dat Top keukens Lisse hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Top keukens Lisse?