Klacht Top-matras.com: Topper besteld maar nog niet geleverd en krijg geen contact met bedrijf

Monique 1963

Bedrijf is niet bereikbaar . Heb al 14 x geprobeerd te bellen maar ik word steeds weg gedrukt . Topper besteld 6 april . Er staat snelle levering 1a2 dagen . Heb het nog steeds niet ontvangen en krijg dus ook niemand te pakken . Waardeloos . Als ik dit had geweten had ik nooit daar besteld .
Dus wanneer krijg ik mijn bestelling

Zo snel mogelijk mijn topper bezorgen . En zorgen dat bedrijf bereikbaar is .
GEEN oplossing . Betaald maar niks gekregen . Het bedrijf is nooit bereikbaar . Oplichting . Ga aangifte doen bij politie . Ik weet niet wat klachten kompas hierin betekent? Top Matras belazerd de boel . NOOIT DAAR KOPEN !!!!!

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Monique 1963
    Vandaag 4 mei . Ik heb nu in totaal al bijna 80 x geprobeert contact te krijgen met het bedrijf Top Matras zonder resultaat . Verder heb ik een mail gestuurd en SMS berichten verstuurd . GEEN REACTIE TERUG. 6 april topper besteld en betaald en nog steeds niks binnen gekregen . WAT MOET IK DOEN???

Ook een klacht indienen over Top-matras.com?