Klacht Top Movers: Afspraken worden niet na gekomen, extra rekening, schade.... niemand aanwezig bij problemen verhuizing

Klachtnummer
# 125664
Gebruiker
YVette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat er mis ging:
- te kleine verhuis-container (door verkeerde schatting)
- schade aan onze inboedel (door haast)
- er bleek een extra verhuisdag nodig (door verkeerde inschatting)
- schade aan vloerbedekking (onzorgvuldigheid)
- spullen meegenomen die niet mee mochten (Stond er duidelijk op)
Dit zou afgehandeld zijn, volgt het volgende op plaats van bestemming:
- lokale verhuisbedrijf communiceert niet, is inflexibel en maakt daardoor kosten: deze worden aan ons doorberekend
- IEDEREEN bij TopMovers is op vakantie: ze verwijzen naar elkaar in afwezigheidsberichten?
Kortom, wij zitten met een extra rekening, een te trage aflevering en twee kleine kinderen in een leeg huis (zonder de beloofde spullen)

De oplossing

DAT ER IEMAND REAGEERT!!!
en dat de rekening door miscommunicatie binnen verhuisbedrijven door hen opgelost wordt en niet bij ons terecht komt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Top Movers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Top Movers?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen