Klacht Topticketshop: Kaarten niet geleverd, geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443947
Gebruiker
Sjors1978
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Zij annuleren zelf een evenement en zeggen vervolgens dat ik mijn geld niet terug kan krijgen.
Dat is bijzonder, want dat moet volgens de wet wel.
Ik zou deze maand kaarten ontvangen die ik niet heb gekregen

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topticketshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjors1978
Datum
Uiteindelijke oplossing
Topticketshop weigert geld terug te geven, ook al zijn ze dit wettelijk verplicht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Topticketshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen