Klacht Top Vlonderplanken: oplossing voor verkeerd geleverde klemmen

Fredvan luipen

In juni hebben we massieve composiet vlonderplanken gekocht van het type 1202 waarbij we klemmen en schroeven geleverd hebben gekregen om te monteren.

We hebben deze planken laten monteren door een vakman en kwamen een deel van twee meter tekort. Dit deel is door ons nabesteld met het verzoek om ook wat extra klemmen en schroeven mee te leveren. Tot onze verbazing ontvingen we andere klemmen/schroeven dan bij de eerste levering en telefonische navraag leverde op dat we de eerste keer de verkeerde montage materialen geleverd hebben gekregen.

Omdat het een fout was van het bedrijf waar we de planken gekocht hebben verwachten we ook een oplossing van hun om het op een nette manier en snel op te lossen zodat we gebruik kunnen maken van ons terras.

Het contact met de betreffende partij verloopt op z'n minst gezegd stroef, vandaar dat we nu andere instanties erbij betrekken om te bemiddelen.

Leveren van een vakman ter plaatse om ons terras opnieuw te bevestigen, of een financiele vergoeding zodat we zelf een vakman in de hand kunnen nemen.

Wij vinden dat Top Vlonderplanken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Top Vlonderplanken?