Klacht Top.led.shop: Slechte service navenant de investering

JMFM Noz

Wij hebben via topledshop 6 ledtrafo’s en ledsnoerdimmers gekocht voor een klein vermogen. Hiermee zou je led lampen van 0-70 watt kunnen dimmen. Bij sommige lampen blijkt dat inderdaad te werken maar bij een aantal lampen ook niet. Daarover contact opgenomen met topledshop maar de telefoonnummers zijn niet of heel moeilijk te bereiken. Uiteindelijk via mail contact gelegd en de vraag gesteld hoe dat kan. Als antwoord kreeg ik een vraag terug of de lampen wel dimbaar waren. Ik heb aangegeven dat ze inderdaad dimbaar zijn, en dat gaat ook mets hun materiaal maar bij hoge dimstand gaan ze knipperen en dus moet ik minder dimmen maar dan wordt het weer te fel. Als antwoord op de vraag of zel wel dimbaar waren (dat waren ze dus) heb ik de reactie gekregen dat ze niet alle lampen kunnen testen en er dus wel eens iets niet kan werken. Daarna maar weer per mail gevraagd of ze dan wel lampen in hun assortiment hebben die wel op de goede manier dimbaar zijn.... geen enkele reactie meer ontvangen helaas. Kortom men verkoopt mij voor ca. €600 trafos en dimmers waarmee maar een paar lampen dimbaar zijn. Als je dan probeert telefonisch contact te leggen krijg je ze niet aan de lijn en per mail krijg je of korte (nietszeggende) antwoorden of je krijgt helemaal geen reactie

Ik mag voor €600 toch wel een iets betere service verwachten lijkt me

Ik ben in elk geval niet tevreden over het oplossend vermogen.

Groet
Jan noz

Ten minste nieuwe led-lampen aanbieden die wel werken op de door hun verkochte lampen. De telefoon opnemen als er wordt gebeld,

Top.led.shop is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Top.led.shop?