Klacht Top1telecompany.nl: Ik heb niet gekregen waarvoor ik betaald heb.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 293516
Gebruiker
KuikR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een IPhone 5s waarvan het scherm gebarsten is. Bij Top1telecompany langs geweest: winkelier zegt dit te kunnen repareren en beidt verschillende glas-opties. Uiteindelijk kies ik niet voor IPhone glas maar het goedkopere huismerk. Na een uur kom ik terug en neem de telefoon mee. Bij thuiskomst kom ik er achter dat het scherm niet goed is gemonteerd: in het midden ‘zweeft’ het en er zit beweging in. Meteen gebeld met winkelier en vervolgens langs gegaan.
Winkelier zegt dat dit komt door een gebogen telefoon en wijst enige verantwoordelijkheid af. Ik kwam met alleen een barst en nu is dus ook de telefoon krom. Winkelier zegt dat ik heb betaald voor vervangen scherm en dat dit is gebeurd. Geld terug doet hij niet. Ik mag ook mijn oude gebarsten scherm niet meenemen. Winkelier zegt dat ik het maar met de Consumentenbond op moet lossen.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug (of een scherm dat goed past). Ik heb €89,- betaald voor het vervangen van het scherm: ik heb nu een heel scherm, alleen het past niet goed. Hierdoor ontstaat groter risico op opnieuw barsten of vocht in de telefoon. Ik heb niet gekregen waarvoor ik betaald heb; ik had liever een barst in mijn scherm gehouden met een passend scherm. Dit moet verholpen worden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Top1telecompany.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KuikR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Top1telecompany reageert niet. Tijdens het bespreken van mijn klacht in de winkel werd gedreigd met ‘anders zorg ik dat je WiFi het straks ook niet meer doet’. Onbetrouwbare winkelier!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Top1telecompany.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen