Opgelost door Topbloemen Nederland: Geleverd product niet conform besteld product,zoals geëtaleerd op de website.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 418254
Gebruiker
Cherish
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 januari heb ik online een bestelling voor levering van boeket aan een vriendin geplaatst. Op 17 januari is deze geleverd geworden en op 18 januari ontving ik van mijn vriendin via de app een foto van het boeket met een bedankje daarvoor. Zij kon natuurlijk niet weten dat zij niet het juiste door mij bestelde boeket geleverd had gekregen. op foto's is duidelijk te zien dat er grote verschillen zitten in respectievelijk het bestelde boeket en het geleverde boeket. Na telefonisch contact en mijn dringende opdracht om dit alsnog te corrigeren en op zaterdag te herleveren aan mijn vriendin omdat zij dat weekend helaas zou vertrekken, werd mij uiteindelijk een oplossing aangeboden voor het wederom leveren van nu dan wel het juiste boeket op uitdrukkelijk, maandag 20 januari (gisteren dus). Ik had kunnen regelen dat er speciaal iemand in de woning kon wachten sinds vanmiddag. Helaas heb ik net weer bericht ontvangen van Topbloemen dat de levering pas morgen zal plaatsvinden. Ik vind dit absoluut ongehoord! Op geen enkel moment gedurende deze dagen heb ik bovendien excuses aangeboden gekregen van Topbloemen. Wat mij betreft is dit een zwaar gemiste kans voor Topbloemen om dit alsnog recht te trekken. Van mij mogen ze de naam TOPbloemen veranderen in FLOPbloemen!

De oplossing

Ik heb geen vertrouwen meer in dit bedrijf en wil mijn volledig betaald bedrag van 30,40 euro terug gestort hebben! Het bedrijf heeft als andere optie namelijk ook een cadeaubon geboden welke ik ook bij een eventuele andere bloemist zou kunnen besteden, maar dit is voor mij geen passende oplossing, aangezien mijn vriendin nu reeds vertrokken is en het dus geen zin heeft om de bloemen te bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Topbloemen Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Vervelend dat dat wij je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen.
    Onze excuses voor het ongemak.
    Wij nemen contact met je op om een oplossing te zoeken.

    Met vriendelijke groet,
    Team Topbloemen.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cherish
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het volledige bedrag teruggestort gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Topbloemen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen