Klacht Topbloemen Nederland: Topbloemen: Wij lossen de klacht niet op.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388940
Gebruiker
Frangi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

80+'er bestelt bij bloemist A, bloemist B elders in NL bezorgt.

Ik mocht een boeket, verpakt in een bruin pakpapier met droge stengels, van een Topbloemen bloemist uit 's Bosch ontvangen, waarin een zestal witte rozen die uit de vuilcontainer waren gehaald verrot, verkleurd etc.
Onmiddellijk een klacht ingediend bij Topbloemen bijgevoegd een zestal foto's.

Korte samenvatting van de div. mails: ”Je bestelling is geplaatst bij een lokale bloemist en niet via de website, wij kunnen niet in het systeem om de klacht op te lossen dan moet er contact op genomen worden met de bloemist”.
”Ik wil je adviseren om contact op te nemen via de uitvoerende bloemist”. 

Heb Topbloemen naam/adres en ordernummer van de uitvoerende bloemist in 's Bosch gemaild.

Reactie bleef uit.

Héél gênant : ik heb contact moeten opnemen met de geefster 80+'er zij gaat bij haar in de buurt naar de haar vertrouwde Topbloemen bloemist en geeft haar wensen door. In de afgelopen 5 maanden heeft zij reeds 3x een Topbloemen boeket besteld t.w.v. ruim € 40.

Conclusie : discriminatie/minachting t.o.v. ouderen die niet in het bezit zijn van internet en via een bloemist bestellen.
Toppunt van arrogantie: Topbloemen neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor de slechte levering door een van haar aangesloten Topbloemisten , schuift deze af en wil dat de ontvanger van het boeket zelf de uitvoerende bloemist benadert, n.b. de ontvanger !!!! die geen enkele relatie heeft met Topbloemen.nl noch met de uitvoerende bloemist, noch iets heeft besteld.

Na 4 dagen is 80% van de bloemen verwelkt (foto bijgaand). Bezorging op water in luxe verpakking ?? helaas het was bruin pakpapier.

Wat een ergernis met mijn eerste kennismaking met Topbloemen.

De oplossing

Niet voor mij maar via mij een vergoeding voor de 80+'er voor het geld dat zij heeft uitgegeven en door Topbloemen is verkwanseld.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frangi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Topbloemen Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen