Opgelost door Topgeschenken.nl: Boekenbon van 50 euro (Topgeschenken of rechtsvoorganger cadeaukaart.nl) blijkt waardeloos

content Opgelost
Marleen575

In december 2016 een boekenbon van 50 euro ontvangen. Tien jaar geldig. Probeer m deze week te activeren; fijn boek kopen voor in de vakantie. Activeren lukt niet. Mail gestuurd naar www.cadeaukaart.nl. Mail kon niet worden bezorgd. Ik bel met het nummer dat aangegeven staat op het kaartje om de bon te activeren. Dit nummer is gewijzigd; ik kom bij Topgeschenken.nl uit. Gebeld. Ik moet bij www.boekenbon.nl zijn.
Bij boekenbon.nl heeft men met mij meegekeken; er staat geen saldo op de kaart dan wel zij kunnen dit niet activeren, bon is via cadeaukaart gekocht -heet inmiddels Topgeschenken en daar doet boekenbon.nl geen zaken meer mee, vanwege dit soort dingen.
Terug naar Topgeschenken, waar men mij wederom probeert terug te verwijzen naar boekenbon.nl en ik hen wijs op het feit dat de kaart via Topgeschenken en/of rechtsvoorganger is gekocht en dat ik het nu met hen op wil lossen. Er wordt niet geluisterd alleen maar gezegd dat ik drie keer hetzelfde uitleg (omdat mevrouw zelf niet luistert en geen enkele poging doet om ook maar iets voor me te doen, en wel roept dat zij hiervoor natuurlijk niet verantwoordelijk is).
Nu heb ik dus een boekenbon van 50 euro, die 10 jaar geldig zou zijn en ben ik een paar uur verder met bellen en blijkt de kaart een dode mus. Ik raad echt iedereen aan een echt cadeautje te kopen bij een winkel in plaats van dat dit soort organisaties geld incasseren en helemaal niet bereid zijn om wat dan ook voor service te verlenen.

Ik wil dat Topgeschenken zorgt dat mijn boekenbon van 50 euro wordt geactiveerd zodat ik daar gewoon een boek mee kan gaan kopen.

Wij vinden dat Topgeschenken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Marleen575
    Ook op Facebook mijn klacht geplaatst. Daar de reactie dat men het heel vervelend voor mij vond. Ook dat ik telefonisch had moeten worden geholpen. Lang verhaal kort; ik heb inmiddels een vervangende bon van Topgeschenken ontvangen, dus eind goed, al goed.

Marleen575
Vervangende bon van Topgeschenken ontvangen. Dus tevreden.

Ook een klacht indienen over Topgeschenken.nl?