Klacht Topgeschenken.nl: Bol.com cadeaukaart is niet geactiveerd en onbruikbaar omdat we niet weten waar het gekocht is

Klachtnummer
# 438130
Gebruiker
Edith
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zoonlief heeft zuinig gespaard. Eindelijk zijn geld bij elkaar en met bonnen van Bol.com erbij kan het gekocht worden. De kaart blijkt echter niet geactiveerd. We hebben geen idee meer van wie de kaart kwam en kunnen dus ook niet vragen waar hij gekocht is. Kortom de kaart is onbruikbaar. Dat is wel zuur. Er zit een kaartje bij met een telefoonnummer waar je naartoe kunt bellen als activeren niet werkt. Daar blijkt Topgeschenken.nl achter te zitten. Maar ook zij kunnen er niks mee, zeggen ze, omdat ze niet weten door wie het verkocht is. We zitten in een impasse. Hoe kunnen we het oplossen? Wie kan de kaart activeren?

De oplossing

Kaart activeren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topgeschenken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topgeschenken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen