Klacht Topgeschenken.nl: Ongeactiveerde cadeaukaart gekregen

Klachtnummer
# 388571
Gebruiker
Emily
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb een fashioncard cadeau gestuurd naar mijn nichtje, maar er zat geen activatiecode bij en ik heb deze ook niet per e-mail ontvangen.
Alle mailtjes die ik probeer te verzenden naar de klantenservice van Topgeschenken.nl, worden direct terug gestuurd/kunnen niet verzonden worden en heb al 3 x 25 minuten in de wacht gestaan per telefoon.
De chat functie op de websites werkt ook niet.
Ik krijg het gevoel dat ik opgelicht ben..?

De oplossing

Mijn geld terug, incl. verzendkosten en hoesje Of alsnog een activatiecode.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topgeschenken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topgeschenken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen