Klacht Topkeukens Zoeterwoude: soort olie laag/ water vlekken op nieuw werkblad en lelijke vlekken in en op de wasbak

r.meskers

wij hebben op 1 april een nieuwe keuken bij topkeukens gekocht deze is op 26 juni geleverd. na het plaatsten van de keuken ging ik schoonmaken en zag ik de vlekken en de soort olie laag in en op de werkblad en spoelbak .Wij hebben dit op 23 juli gelijk gemeld er is toen een monteur van de fabrikant geweest en die heeft het niet kunnen verwijderen Hij zei dat we voor de spoelbak zelf spul bij de blokker moesten kopen wat ik raar vind want het is nieuw En voor het werkblad kon ook hij niks vinden om het weg te krijgen Nu hebben wij weer gebeld over dat we een half jaar garantie hebben en toen zei de bedrijfsleider ****** je kan ook met een bijl op je werkblad hakken en zegen ik heb een half jaar garantie! na een aangetekende brief kregen we als antwoord daar er al een fornuis en spoelbak zijn geplaatst is er geen mogelijkheid op reclamatie is en kunnen we een nieuwe offerte met coulance korting laten opmaken voor een nieuwe werkblad ! ik

Graag dat de spoelbak wordt behandeld zodat het niet lijkt of de was bak al jaren oud is.
en voor het werkblad dat ie goed behandeld word zodat je niet iedere keer die strepen en water vlekken ziet. En als dat niet lukt graag vervanging. Want wij hebben hier een hoop geld voor betaald.

Wij vinden dat Topkeukens Zoeterwoude hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Topkeukens Zoeterwoude?