Klacht Topparken: Caravan stonk naar rook, hond en urine en was vreselijk smerig

Mojo

De caravan waarin wij zaten stonk naar rook en natte hond, was vies en zat vol met haren. De bank stonk zo ontzettend, daar kon je niet op zitten. De wc stonk vreselijk naar urine, geur was niet weg te krijgen. Geur zat in de vloer en muren van wc. De douche was vies. Diepvries zat vol met ijs, kon amper iets bij.

Dit weekend is hierdoor vreselijk verpest. Het was niet uit te houden in die geur. Ik weet niet hoe je dit op kan lossen. We zaten er al en konden helaas niet weg of in andere huisje. Geld terug maakt het een beetje goed maar die stank vergeet ik nooit meer zo erg was het.

Bijlagen

Mojo
    Ik heb nog niets gehoord!
    Topparken
    Geachte mevrouw Roels,

Naar aanleiding van uw klacht betreffende uw verblijf op Recreatiepark de Wielerbaan van 1 maart 2019 t/m 6 maart 2019, 51719000007-1 , berichten wij u als volgt.

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken dat u de moeite neemt uw opmerkingen met ons te delen. Het is voor ons van groot belang op de hoogte te blijven van de bevindingen van onze gasten, teneinde de kwaliteit en serviceverlening van onze producten optimaal te houden. U bent immers onze belangrijkste graadmeter. Wij streven ernaar om onze gasten zo tevreden mogelijk van hun verblijf terug te laten keren en vinden het zeer spijtig te moeten vernemen dat wij bij u daarin niet zijn geslaagd.

Tijdens uw verblijf heeft u helaas geconstateerd dat de woning waar u in verbleef niet in verhuurstaat was. Dit is uiteraard niet de vakantie ervaring waar wij naar streven. Wij vinden het daarom erg vervelend dat wij dit niet tijdens uw verblijf hebben kunnen oplossen en wij zouden het bijzonder waarderen om u nogmaals als gast op één van onze TopParken te mogen begroeten, zodat wij uw negatieve ervaring kunnen ombuigen in een positieve ervaring.

Dit is ook de reden dat wij het besluit hebben genomen om u een nieuwe vakantie aan te bieden.

U ontvangt een separate mail waarin u een uitleg krijgt hoe u deze compensatie kunt indienen.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

In vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij.

TopParken Verhuur

Ook een klacht indienen over Topparken?