Klacht Topparken: Huisjes verhuren aan volwassenen terwijl er niet genoeg slaapplekken voor volwassenen zijn

P. Jacobs

Wij hebben een huisje geboekt bij Topparken/ Parc du soleil
voor 6 volwassenen en kregen een huisje met 4 boxsprings en een stapelbed met de afmeting 70cm bij 180cm, oftewel 2 kinderbedden.
Tevens was er geen zonwering terwijl dit wel aanwezig zou zijn volgens de site.

Nadat ik de klacht na de eerste nacht heb gemeld hebben ze op de site de maten van het bed gezet, echter je kunt wel nog voor 6 volwassenen boeken terwijl het huisje alleen geschikt is voor 4 volwassenen en 2 kinderen

Zij hebben een waardebon van Eur 50,00 aangeboden . Nadat ik aangaf dat het misleiding was wilden ze nog Eur 50 extra vergoeden.
Als wij geweten hadden dat dit huisje geen normale bedden heeft voor volwassenen had ik dit huisje niet geboekt.

Schadeloosstelling voor zeker de helft van ons betaalde bedrag.

Topparken
    Geachte mevrouw Jacobs,

Bedankt voor uw opmerking.

Na reeds contact te hebben gehad via mail bleek dat uw vakantiewoning niet aan uw verwachtingen voldeed. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Wij hebben naar aanleiding van uw opmerking de maten van het bed vermeld op onze website en in de boekingsmodule. Via deze weg hopen wij verdere teleurstellingen te voorkomen.

Om u tegemoet te komen hebben wij u een vergoeding van €50,- en €50,- vakantietegoed aanboden.

Wij danken u nogmaals voor uw feedback.

Thomas
    TopParken Verhuur

P. Jacobs
Wij hoeven toch niet te accepteren dat volwassenen in een kinderbed moeten slapen. Wij hebben betaald voor volwassenen. Graag een beter aanbod,

Ook een klacht indienen over Topparken?