Klacht Topparken: Misleidende informatie op de website.

M.G.A. Ensberg

We hadden op TopParken Beekbergen de 'Superior 4 personen Welness geboekt'. De foto's gaven een sfeervol en luxe ingerichte woning aan met veel privacy en een vrij uitzicht. Toen we vandaag aankwamen was onze teleurstelling heel groot. De woning is een chalet die basic is ingericht. De kamers zouden ruim zijn en de douche luxe. Niets is minder waar. In plaats van privacy en uitzicht op een bos, zitten we aan de straatkant. Toppark geeft aan dat ze meerdere typen woningen in deze categorie hebben en dat ze gelijkwaardig aan elkaar zijn. De foto's op hun site zijn van het type 'De Beekhoeve'. Van ons type zijn er geen foto's. Dit is totaal niet luxe.

De medewerkster heeft wel haar best voor ons gedaan om een andere woning op een andere park te zoeken. Dat was haar helaas niet gelukt. We kregen de fietshuur van 1 dag electrische fietsen terug. Erg vriendelijk maar het neemt niet weg dat onze vakantie totaal verpest is. We hebben vanwege de Coronavirus een dure taxi (€420) voor het huis op de website overgehad. Als we hadden geweten dat we in een basic chalet zouden blijven dan waren we natuurlijk thuisgebleven.

Ik wil mijn geld en onze taxi kosten terug. Ik voel mij opgelicht.

Bijlagen

Topparken is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

M.G.A. Ensberg
    De receptie zegt dat er meerdere typen van deze woning zijn. Op de website staan alleen de interieurfoto's van de 'De Beekhoeve' te zien. Geen enkele foto van deze kale, sfeerloze kamper. Ik heb de woning gekozen voor de privacy. We zitten letterlijk aan de straat. Totaal geen privacy. Daarnaast zijn de slaapkamers zo klein dat ik in de woonkamer mij moet verkleden terwijl iedereen naar binnen kan kijken. Er is geen vitrage of lamellen. Er is een andere badkamer dan wat op de website staat. Veel minder luxe.

Ook een klacht indienen over Topparken?