Klacht Topparken: Onnodige borg rekenen voor iets dat niet stuk is/was

Cafr

Het chalet prachtig schoon en heel achtergelaten, krijgen we ( bij thuiskomst) een mail dat de radiator volledig van de muur was?!
Dit was absoluut niet het geval, sterker nog, we zijn niet eens aan die radiator geweest.
De technische dienst kon het ‘gelukkig’ zelf maken maar dat kost ons wel borg.
Als wij iets stuk maken vind ik het geen probleem om hier voor te betalen en het uiteraard te melden, maar dit is gewoon belachelijk!
Het park was eveneens een behoorlijke tegenvaller voor onze 3 kids, helemaal niks te doen, maar in de brochure was het een groot speelparadijs.
Wij gaan hier nooit meer heen!
-Aalst-camping esmeer-

Geen kosten rekenen voor het (in mijn ogen gelogen) repareren van de radiator, deze mankeerde namelijk niks toen wij het huisje verlieten.

Topparken
    Geachte familie Scheepbouwer,

Bedankt voor uw bericht. Spijtig om te horen dat uw vakantie op Recreatiepark het Esmeer niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

U heeft de woning inderdaad schoon achtergelaten, echter heeft ons schoonmaakteam een kapotte radiator geconstateerd bij het controleren van de woning, zie bijgaande foto. Aangezien de kosten voor het repareren van de radiator achteraf meevielen en wij u tegemoet willen komen is er besloten dat wij de kosten niet op u verhalen.

Wij hopen dat u tevreden bent met deze oplossing en dat wij u nogmaals mogen verwelkom op een van onze vakantieparken.

Jarco van Veldhuizen
    TopParken

Ook een klacht indienen over Topparken?