Klacht Topparken: Slecht onderhouden park

User_01

Toppark 't Gelloo, helemaal niet top. Bungalow was vies toen we binnenkwamen, al hadden we 57 euros betaald voor schoonmaak. Badkamer leek op een snelweg wc. Toen we bij de receptie hebben geklaagd, hebben ze de geroeste douche vervangen, maar geen plan was gemakt om onze schoonmaakgeld terug te betallen. Speeltoestel is ook geroest, een veilige plek waar kinderen onbezorgd kunnen spelen is ver te zoeken. Bungalows zijn in de zon, zonder airco, het is veel te warm binnen. Meeste speeltoestellen zijn ook in de zon, in de zomer is voor kinderen, behalve de zwembad, weinig te doen. Voor 600 euros had ik een leuke, schone park verwacht.

Geld terug voor schoonmak + korting voor de slechte staatvan de park. 600 euros is geen eerlijke prijs voor de park.

Nog geen reactie....
    Topparken
    Geachte dhr/mevr. Luca,

Ik stuur u deze reactie naar aanleiding van uw klacht betreffende uw verblijf op Recreatiepark ’t Gelloo.

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken dat u de moeite neemt uw opmerking(en) met ons te delen. Het is voor ons van groot belang op de hoogte te blijven van de bevindingen van onze gasten, teneinde de kwaliteit en serviceverlening van onze producten optimaal te houden. U bent immers onze belangrijkste graadmeter. Wij streven ernaar om onze gasten zo tevreden mogelijk van hun verblijf terug te laten keren en vinden het zeer spijtig te moeten vernemen dat wij bij u daarin niet geheel zijn geslaagd.

Tijdens uw verblijf heeft u helaas geconstateerd dat uw vakantiehuis niet naar uw wens was en u niet tevreden was over het vermaak voor uw kinderen. Wij hebben na uw klacht direct contact opgenomen met het park. Zij melden inderdaad dat de douchekop en doucheslang zijn vervangen. Daarnaast wordt er inderdaad gemeld dat alles niet nieuw was, maar nog wel optimaal werkt. Het spijt ons ook te vernemen dat u niet geheel tevreden was over de schoonmaak van uw vakantiehuis.
    De speeltoestellen zijn gecontroleerd door de medewerkers. Er zitten inderdaad een paar plekjes op maar zijn nog in goede staat en niet gevaarlijk.
    Er is dagelijks een animatie team actief op het park die verschillende activiteiten organiseren voor de kinderen, er is een binnen en buitenzwembad en een kleine speelhal.

Graag zien wij u terug op één van onze parken om u een positieve vakantie ervaring te geven.
    Daarom hebben wij besloten om u een waarde cheque ter waarde van € 50,00 (zegge: vijftig euro) te overhandigen. Deze cheque is één jaar geldig.
    Indien u een reservering wilt maken of meer informatie wenst, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Dit kan zowel op telefoonnummer 088 – 500 2424 als per e-mail op verhuur@topparken.nl.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Mocht er onverhoopt iets tijdens uw volgende verblijf niet naar wens zijn, de receptie van het park helpt u graag.

In vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijven wij.

User_01
Dank u voor de reactie. Helaas ben ik niet van plan om een nieuwe reservering te maken bij een TopPark, omdat de kwaliteit van de park veel slechter is dan bij andere parken en de prijs duurder. Daaroom ga ik niet akkoord met de oplossing. Ik ben ook niet mee eens dat ik 57 euros moest betalen voor de schoonmaak van een viese bungalow die ik zelf heb schoongemaakt. Ik vindt het ook niet ongevarlijk dat kinderen mogen hangen aan een geroeste toestel en zwemmen in een viese zwembad. Ik hoop dat jullie bedrijf een eerlijke compensatie kan aanbieden.

Ook een klacht indienen over Topparken?