Klacht Topparken: Telefoon stuk na val in waterbak.

#ietsmetwater

Weet niet of dit de juiste manier is maar het volgende is gebeurd:
Na een autorit van 3 half uur waren wij op plaats van bestemming nl récidense Valkenburg.
Bij het inchecken was het druk wat logisch is want we willen allemaal zo snel mogelijk gaan genieten.
Er stond een mevrouw voor mij en er kwam 1 uit de receptie en in deze anderhalve meter maatschappij waarin we momenteel leven zette ik omdat het een beetje krap was een stap achteruit, met een nat pak als gevolg en telefoon want die had ik in de hand. Behoorlijk geschrokken wat bleek ze hadden daar een waterbak gemaakt.
De dames van de receptie hebben zo goed als kon netjes geholpen.
Een maal in het chalet bleek dat mijn telefoon het niet meer deed.
Contact gehad met receptie gevraagd of ik de eerste was die daar was ingevallen dat was niet het geval zelfs de dag erna nog iemand en toen hebben ze er pionnen neer gezet. Het is levensgevaarlijk gelukkig geen lichamelijk letsel maar dat had zo gekund.
Ze hebben het hoofdkantoor gebeld om te vragen of ze voor dit soort gevallen ook verzekerd zijn maar daar zeiden ze ik moest de telefoon maar uit mijn eigen verzekering halen, want daar was topparken niet voor verzekerd.
Nog een klacht ingediend via klachtenformulier en bij thuiskomst telefonisch contact gehad.
En dat ging niet zoals verwacht, je mag van zo'n groot bedrijf er toch ervanuit gaan dat die voor dat soort ongevallen verzekerd zijn,
maar helaas na wat heen en weer gepraat er werd ook nog gezegd dat ik maar achterom had moeten kijken!
Aan menig een het verhaal vertelt en foto's laten zien iedereen vind de situatie gevaarlijk.
Het zit mij nog steeds niet lekker dat het zo is afgelopen/afgehandeld.

De telefoon vergoeden.

Topparken
    Geachte mevrouw Zijlstra,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Wij nemen telefonisch contact met u op, om deze klacht verder te bespreken.

Met vriendelijke groeten,
    TopParken

Ook een klacht indienen over Topparken?