Klacht Topprice24.nl: Opgelicht #topprice24.com

Klachtnummer
# 308467
Gebruiker
Abethea781
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb voor de verjaardag van mijn vriendin een geurtje besteld bij topprice24.com.
Op hun site word vermeld dat het artikel binnen 4 tot 7 werkdagen leverbaar is, ik ben inmiddels 7 werkdagen verder en ik heb nog geen mail ontvangen met de leverdatum..
Ik heb ze meerdere mailtjes gestuurd en meerdere malen geprobeerd te bellen, maar ze geven mij geen respons!
Nu ben ik €44,94 kwijt en moet ik me vriendin teleurstellen met haar verjaardag.
Ik vind het echt belachelijk en ik hoop dat ik op deze manier iniedergeval me geld terug krijg en dat ze hun webwinkel kunnen sluiten, want dit is in mijn ogen pure oplichterij!

De oplossing

Geld teruggave

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topprice24.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topprice24.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen