Opgelost door Topschort: Mijn bestelling is niet geleverd en ik ben onbeschoft behandeld door dit bedrijf

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 328745
Gebruiker
Martin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 12 oktober een bestelling geplaatst ter waarde van €21,95.Topschort vermeld op de site dat er binnen 2 to 5 dagen geleverd wordt, maar helaas. Na dag 6 ben ik gaan bellen en mailen maar de telefoon wordt niet opgenomen en op mail en app krijg ik ook geen reactie. Slechts eenmaal werd de telefoon opgenomen door mevrouw Mariëlle Baltussen en binnen 15 seconden er weer opgegooit, omdat er gewacht werd op een arts, dit verhaal klinkt mij nogal bekend uit het programma opgelicht. Ondertussen wil ik mijn geld teruggestort krijgen wegens niet nakomen van levering binnen de door u gestelde termijn.

De oplossing

Mijn betaling per direct terug storten wegens in gebreke blijven

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martin
Datum
Uiteindelijke oplossing Het aankoopbedrag van het niet tijdig te kunnen leveren item is retour betaald.
Status
opgelost
Beoordeling
happy