Opgelost door Topsierhek: topsierhek.nl Levert spullen kwalitatief ver onder de maat en snapt niet wat garantie of service is.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 396403
Gebruiker
J. Dernison
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nog geen 4 jaar geleden hebben wij de electronica van onze hekken laten vervangen door topsierhek.nl uit Opmeer voor de lieve som van bijna 4000 Euro. Het hek heeft daarna nooit langer dan enkele maanden goed gefunctioneerd, waarna er weer een monteur bij moest komen. Uiteindelijk is een printplaat en zelfs een complete motor vervangen! Dit moet 10 jaar mee kunnen gaan, maar was dus binnen 4 jaar al stuk.

En let op, óók de videofoon die ze enkele jaren geleden vernieuwd hebben, rond 1300 Euro, is nu stuk! Conclusie: mijdt dit bedrijf als de pest, want ze verkopen bagger!!!

Van garantie, goede service of het Conformiteits beginsel heeft dit bedrijf nog nooit gehoord, dus hebben ze ook nog het lef daar rekeningen voor te sturen!

De oplossing

Het liefst zou ik willen dat ze hun troep, want dat is het, er weer uit zouden halen en ons geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topsierhek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Dernison
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf heeft toegezegd geen facturen meer in rekening te brengen. Jammer van al het gedoe.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Topsierhek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen