Klacht Topsound Valkenswaard: Geen reparatie en geen vergoeding Panasonic wasmachine

Klachtnummer
# 151770
Gebruiker
richy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Vlak na in gebruikname raakte Panasonic wasmachine defect. Kuip, trommel, sensor, glazen deurtje moesten worden vervangen. Hoeveelheid was kapot.
Leverancier Topsound Valkenswaard / Topsound Firstclass / Hr. Neijnens gevraagd om vervanging. Wilde men niet. Panasonic wilde niet meewerken.
Uiteindelijk na 2 jaar besloten toch maar te laten repareren. Aangegeven bij Panasonic dat leverancier niets laat horen en dat het niet via leverancier moet lopen. Toen ging men wel crediteren. Naar leverancier.
Vanuit de leverancier bleef het eerst stil. Na flink aandringen en na contact met Panasonic kwam de leverancier met een aanbod. Uiteindelijk maar akkoord gegaan met 598,= ipv 643,= aanschafprijs + 80,= kosten en schade aan de was + sinds 15 december 2013 (besteld!) zonder werkende wasmachine + zeer veel tijd en frustratie.
Dit aanbod was op 16 januari 2016. En inderdaad... nog steeds niets ontvangen. Het is weer stil aan de andere kant van de lijn.


Gewenste oplossing

Geld terug, vergoeding schade aan was, compensatie voor ruim 2 jaar geen wasmachine, tijd en frustratie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topsound Valkenswaard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topsound Valkenswaard?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen