Klacht Topsound Valkenswaard: Panasonic wasmachine wordt niet vervangen/gerepareerd

richy

Vlak na in gebruikname Panasonic wasmachine defect. Kuip, trommel, sensor, glazen deurtje moesten worden vervangen. Hoeveelheid was kapot.
Leverancier Topsound Valkenswaard / Topsound Firstclass / Hr. Neijnens gevraagd om vervanging. Wilde men niet. Panasonic wilde niet meewerken.
Uiteindelijk na 2 jaar besloten toch maar te laten repareren. Aangegeven bij Panasonic dat Topsound Valkenswaard niets laat horen en dat het niet via leverancier moet lopen. Toen ging men wel crediteren. Naar Topsound. Sinds de creditering die zou zijn geweest heeft leverancier niets meer van zich laten horen. Terugbelverzoeken beantwoordt men niet.
Panasonic wil het niet oplossen. Gebeld met 073 6402802 op 23-12. Belofte dat men contact op zou nemen over vervolg. Is ook niet gebeurd.
Reparatie service CE Repair wijst naar Topsound en Panasonic.
Topsound Valkenswaard laat niets van zich horen. Ik weet het niet meer…
December 2013 besteld en nog steeds geen werkende wasmachine en schade aan was.

Vervanging machine, vergoeding schade aan was, compensatie voor 2 jaar geen wasmachine.

Wij vinden dat Topsound Valkenswaard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Topsound Valkenswaard?