Klacht Toptickets.nl: Concert Oleta Adams kan niet worden waargemaakt bijna 1 jaar later.

ChequitaH

Op 11 maart 2020 heb ik 3 concertkaarten voor de OLETA ADAMS concert gekocht online in nieuwe Luxortheather Rotterdam. Concert zou op 1 april 2020 om 20:00 uur plaatsvinden.
Kosten prijs per ticket was €69,00 en totaal heb ik 3 tickets voor totaal €207,00. Dit was een verassing van mij voor mijn moeders verjaardag.
Ik wil graag mijn geld terug. Ik heb een aantal keren telefonisch contact hierover gehad en er kon maar geen duidelijkheid komen over de Covid -19 situatie waar ook ik de dupe van bent geworden. Later in 2020 kreeg ik uiteindelijk een mail dat ik voucher te goed hebt voor de prijs van de tickert maar dit wil ik niet.
We zijn inmiddels bijna een jaar verder en ik heb als consument recht op mijn geld terug omdat topticket het concert niet kan waarmaken.

Ik wil graag mijn geld €207,00 terug gestort krijgen zodat ik alsnog mijn moeder met dat geld op een andere manier kan verassen voor haar verjaardag.

Wij vinden dat Toptickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Toptickets.nl?