Klacht Toptickets.nl: Dure ticket verkoop Youp van t Hek Carré

# 191504
elpr

Op 22 oktober 4 tickets gekocht via 'Toptickets'. Per stuk 74 euro (tweede rang) en reserveringskosten 12,50. Totale kosten: 308,5 euro. Na koop ontdekt dat tickets rechtstreeks via het theater Carré worden verkocht voor de prijs van 29 euro per ticket! Maar liefst 45 euro per ticket goedkoper, dit kan toch niet waar zijn??!
Meteen de site van Topticktets bekeken om te annuleren. Dit is niet mogelijk volgens de site. Annuleren kan alleen via je eigen annuleringsverzekering. Ik vraag me af of dit allemaal zomaar kan en mag?? Ik vind het echt ongehoord om tickets voor meer dan de dubbele prijs op deze manier te verkopen...

Wat mij betreft zijn er twee opties mogelijk:
- ik krijg het volledige bedragen van de kaartjes terug zodat ik de tickets via het theater kan kopen
- Ik krijg het verschil in prijs tussen het bedrag dat ik heb betaald en de prijs die de kaartjes via Carré terug en houdt de kaartjes via Toptickets.

Wij vinden dat Toptickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Toptickets.nl?